Байгууллагын сэтгэл ханамжийн судалгаа/Загвар/

Ажилчдын сэтгэл ханамжийн түвшин болон ажлын бүтээмжид нөлөөлж буй хүчин зүйлс, хэрэглэгчдийн үйлчилгээнд өгч буй үнэлгээ, санал хүсэлтэд тулгуурлан тэдгээрт хүрч буй үйлчилгээний чанар, үр-ашгийг сайжруулах, үйлчлүүлэгчдийнхээ онцлогт тохирсон үйлчилгээг үзүүлэхийн тулд цаашид хөгжүүлэн, анхаарч ажиллах зүйлсийг тодорхойлоход оршино. Ингэснээр ажилтны идэвх оролцоог нэмэгдүүлж ажлын бүтээмжид эерэг нөлөө үзүүлэх үр дүнд хүргэх гарц шийдлийг олох, оновчтой сонголт хийн шийдвэрлэх юм.

Агуулга

Нэг. Ажилчдын сэтгэл ханамжийн судалгаа

Хоёр. Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа

Гурав. Дүгнэлт

Нэмэлт хавсралт

 

Хуудасны тоо: 17

Бичигдсэн он: 2022

Файлын формат: Windows Document

 

 

CHOOSE YOUR LANGUAGE